De Sint-Petrusschool is een kleinschalige dorpsschool met een eigen gezicht in het centrum van Diemen. We zijn een moderne, kwalitatief goede, warme en positief ingestelde school waar leerlingen, ouders en leerkrachten zich welkom voelen, gezien worden, en graag willen zijn.

Kernwaarden Sint-Petrusschool

De kernwaarden van de Sint-Petrusschool zijn respect, verantwoordelijkheid en plezier. Deze kernwaarden vertalen wij naar het dagelijks handelen, de school is daarin herkenbaar en aanspreekbaar. Bij ons is iedere leerling uniek. Wij vinden het dan ook belangrijk dat ieder kind zijn talenten bij ons kan ontdekken en ontwikkelen.

Onze slogan is: “We zien je op de Petrusschool!”. De St. Petrusschool is een school met een hecht en gedreven team. Een goede samenwerking met ouders vinden wij belangrijk en vanzelfsprekend.

De Sint Petrusschool is van origine een katholieke basisschool. Dit betekent dat we middels levensbeschouwelijk onderwijs en de katholieke feestdagen bewust aandacht besteden aan de katholieke identiteit van de school.

Meer weten over onze school? Bezoek een van onze informatieochtenden!

Kom kennismaken

26 apr Hele dag